onsdag, maj 20, 2009

Åldersskillnad är vackert

Photobucket

- Du?

- Ja?

- Jag skulle kunna vara din pappa.

- Men jag älskar dig ändå.

- Det borde du göra, jag köper ju så dyra saker till dig.

- Du menar att du köper min kärlek?

- Nej, du har ju en fri vilja, du älskar mig för att du vill älska mig, inte för att jag mutar dig med dyra kläder och skor.

- Varför köper du då allt det där dyra till mig?

- För att du ska fortsätta älska mig, för att du ska komma ihåg att jag älskar dig.

- Men jag köper ju nästan aldrig något till dig, hur vet du då att jag älskar dig?

- Det vet jag inte.

1 kommentar:

  1. Tja! Nu är vår webbsida igång, men vi har inte hunnit fylla det riktigt än. Men du får hålla utkik, snart borde gamla nummer komma upp där för läsning ;)

    http://karidaren.se/

    SvaraRadera