söndag, juni 21, 2009

Min vän Anita Harry

Photobucket

Jag fick ett mail för två dagar sen;

"Avs: Anita Harry (anitalovenet@katamail.com)"

"Hi, I am Anita !

Please how are you, hope you are fine and in perfect condition of health.I went through your profile and i read it and took interest in it,please if you don't mind i will like you to write me on this ID(anitaharrynet@yahoo.com) hope to hear from you soon,and I will be waiting for your mail because i have something VERY important to tell you,
Lots of love Anita !"

"Nuova grafica e nuove funzionalità! Crea subito Gratis la tua nuova Casella di Posta Katamail"

--------------------------------------------------

Tack för ditt mail Anita, alltid kul med personliga hälsningar från främlingar. Jovisst, jag mår bra, jag skulle till och med kunna dra till med "perfect condition of health". Och visst hoppas jag att du också mår bra och så där. Jag förstår inte riktigt varför jag ska skicka mitt svar till en annan mailadress än den du använde. Det verkar lite omständigt att maila med en adress och hela tiden förvänta sig att få svar på en annan. Däremot är jag onekligen lite sugen på att få reda på vad sjutton du vill berätta för mig. Det är säkert JÄTTEVIKTIGT, precis som du skriver. Jag kan själv komma på minst tio JÄTTEVIKTIGA saker som jag skulle vilja berätta för främlingar. Skriv gärna tillbaka och berätta lite mer om dig själv. Jag väntar med spänning på ditt svar.

//Emil

2 kommentarer:

  1. Tjena Emil,
    vad kul att du gillar bilderna, alltid kul att få respons när man plåtat. :)

    Sportfoto är nog det jag ängat mig minst åt. Men de gångerna jag plåtat sport brukar jag ha ett 100mm f2,0 till inomhussport, 70-200 utomhus eller något längre typ 300mm. :) Överlag så rekommenderar jag gluggar med så stor bländare som möjligt för att få korta slutartider.
    Kör hårt!

    Jimmy

    SvaraRadera
  2. Hahaha, jag kissar ner mig. Säg att du svarade henne!

    SvaraRadera