söndag, oktober 04, 2009

Det är mycket nu

Photobucket

Jag har inte riktigt haft tid, lust, ork eller ro att blogga de senaste dagarna. Skolan och ett par aktiviteter utanför har tagit upp ovanligt mycket tid. Den kommande veckan ska jag göra klart ett individuellt videoreportage på minst en och en halv minut, och dessutom försöka sända om ett icke godkänt radioprogram för att komplettera upp en kurs från förra terminen. Jag ska också försöka fixa en praktikplats till mars nästa år, förhoppningsvis får jag praktisera någonstans hemma i Falkenberg. Och så är jag ju chefredaktör för studenttidningen Shick, som förväntas komma ut med sitt tredje nummer denna månaden. För att inte tala om diskberget bakom mig, tvättkassen som börjar bli fylld och klassens korplag som gått vidare till slutspel. Det gäller att prioritera och jag misstänker att bloggen kommer ligga lite lågt ett tag framöver. Vi ses på andra sidan.

2 kommentarer:

  1. Ta det lugnt! Vi finns kvar och kan vänta ett tag på nästa inlägg.

    Pappa

    SvaraRadera
  2. Sv:Sådär gick jag runt och kände i ca 1 år tills jag helt enkelt fick nog. Jag annonserade ut lite blygt att jag gärna ville ha en brevvän och det visade sig att det var rätt många som kände precis likadant!

    Kanske du borde göra samma sak? :)

    SvaraRadera