tisdag, oktober 20, 2009

Fenomen jag aldrig förstått grejen med

Photobucket

Det blir väldigt enformigt och trist att bara ha en massa sportinlägg i bloggen, även om den serien är på väg mot ett slut.
Är ni lika ointresserade av sport som jag har ni kanske bara suckat åt alltihop. Då kan jag glädja er med att jag förmodligen aldrig mer kommer skriva om sport här, förutom ett sista inlägg om mitt år i klassens korplag. Jag ska också försöka ha bättre variation under kommande bloggserier, vad dem än handlar om.

Men nog om detta, här kommer ett rad fenomen jag aldrig förstått grejen med:


Facebook-test

Dansband

Lössnus

Portionssnus

Markus Krunegård

Vampyrlitteratur

Revykomik

Kamouflagebyxor

Ostbågar

Fotbollsmanagerspel

Anna Anka

Steven Seagal

Broder Daniel

Jehovas vittnen

Ubåtsfilmer

Postkodlotteriet

Bert Karlsson

Iskaffe

Blogg.se

Kissies.se

Älgjakt

Kristdemokraterna

Hockeyfrillor

Emolugg

Ulf Lundell

World of Warcraft

Sarah Palin


Det finns naturligtvis många fler fenomen jag aldrig förstått grejen med, men just för tillfället kommer jag inte på några fler självklara exempel.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar