måndag, december 21, 2009

Julklappar i Göteborg

Photobucket

Idag har jag varit i Göteborg för att handla julklappar. Jag har haft lite ångest över min oförmåga att fixa inköpen i god tid. Mina vänner Erik och Axel var ungefär lika desperata som jag. Tillsammans vandrade vi från Bengans, via Haga, till Nordstan. Jag lyckades faktiskt köpa alla julklappar idag, vilket jag är väldigt nöjd med.

Imorgon ska familjen klä granen. Jag och pappa brukar fixa med ljusslingan. Jag håller kartongen och pappa monterar fast ljusen. Kanske blir det så i år också. Varför rucka på traditioner?

1 kommentar:

  1. Haha, jag har planerat minst två delar till från 2009 så du kanske hittar några fler du missat. ;> Åh andra sidan har du säkert koll på skivor jag aldrig hört talats om, så det jämnar väl ut sig i slutändan.
    Och ingen orsak. Hoppas den var till hjälp (visserligen har jag hittat minst 90-100 album till sen du fick den, men ah..), för du är väl klar med listan by now? Tiden börjar bli knapp!

    SvaraRadera