fredag, december 18, 2009

Statistik är fortfarande kul

Photobucket

I ett tidigare inlägg publicerade jag en lista över Google-sökningar som visat vägen till Waltz for Thoughts. Det här är en ny lista, med de senaste favoritsökningarna. I vissa fall vet jag inte om jag ska skratta eller gråta.

var ligger norrland

Silvia och gud

högskola examen ångest jobb

dagens outfit varje dag

"rasistisk negerboll"

hur vanligt efternamn nilsson procent sverige

problemet idrottare i pubertetet

drottning silvia somnar

en svensk stal min bil

koppling toalettspolning

sammanfattning om innan jag dör

peter gunnarsson + skwbn + ålder?

spelefanten kalmar

vad det innebär att vara medlem i eu

svårt att köra truck

roliga statistiska undersökningar

känslor tankar om kriget

negerbollar rasistiskt?

vill ha en hemmafru

bilder på alkisar

krig i norrliden

raggarmusik spotify

bra avslutningar efter en idrottslektion med armar

hur mycket ska man gå ut med en hund

itunes importerar fel skivomslag

ska man bevara traditioner

2 kommentarer:

  1. haha många som hittar hit med ganska roliga sökningar XD

    SvaraRadera
  2. Hahahaha! Åh, jag skrattade så jag fick ont i magen!

    SvaraRadera